07/11/2019

Anke Eweg krijgt Districs Governor Appreciation Award

Op maandag 4 november 2019 had de districtsgouverneur 110AN Joop Siemers het genoegen een “District Governor Appreciation Award” uit te reiken aan Anke Eweg, lid van de Lionsclub Amstelveen Mingle. Anke is naast chartermember van haar club, de grote drijvende kracht achter vele initiatieven op het gebied van “We serve".  Daarnaast vervult zij de rol van zonevoorzitter 2C en is Anke als commissaris Lezen en Schrijven lid van het Kabinet district 110AN. Alle aanwezige leden van de Lionsclub Amstelveen Mingle richtten zich individueel en persoonlijk tot Anke; mooie woorden ondersteund met een individueel met zorg uitgekozen cadeau. Kern- en trefwoorden waren: onbaatzuchtig, altijd bereid te helpen zowel in clubverband als daarbuiten, plezierig mee samen te werken, eerlijk en oprecht; een voorbeeld Lion. Het was een verrassende, enerverende en inspirerende avond in restaurant Nice in Amstelveen onder de (bezielende) leiding van de President van Lionsclub Mingle Wilma Schoonderbeek-Netjes. We serve in optima forma. PS: de kleuren van de kleding van de President Lionsclub Amstelveen Mingle en de districtsgouverneur berusten op louter toeval!!!