29/08/2021

Kerndoel rampen.jpg

Bericht van de Gouverneursraad:

Allereerst willen we via deze weg ons medeleven betuigen aan de mensen in Limburg die getroffen zijn door het noodweer van de afgelopen dagen. Namens de Gouverneursraad willen wij u in de gelegenheid stellen om onze Lions in Limburg te helpen. Inmiddels is er een LCIF Community Recovery Grant aangevraagd in Oakbrook, maar u kunt begrijpen dat zowel materiële als immateriële hulp, zodra de overstromingen voorbij zijn, heel hard nodig zijn.

De coördinatie zal plaatsvinden via de lokale Zones in district CO, maar vanuit de overige districten zijn er reeds vele vragen gekomen, hoe men de mensen in District CO kan helpen. De eerste hulp die wij direct kunnen doen, is donaties te geven via de eigen Stichting Lions Helpen (voorheen Stichting Hulpfonds)

Dit kunt u doen ondervermelding “Lions helpen Limburg” op onze bankrekening: NL31ABNA0413880184

We kunnen nu laten zien dat wij LIONS met elkaar in contact willen komen en met nog meer verve de stap zetten om onze leden en clubs te helpen.

Nu is de kans om ons nieuwe merken beleid waar te maken: Want wij Lions helpen!

Where there is a need, there is a Lion