07/10/2021

Voor de eerste live meeting van de Stichting Lions & Duurzame Leefomgeving was ik uitgenodigd bij Peter Haring thuis. Niet voor de gezelligheid maar voor mijn taak als Contact Gouverneur van de DZLO.

Na ruim 5 jaar Stichting werk droeg ik begin dit jaar digitaal het stokje over aan de nieuwe voorzitter Peter Haring ex CEO van Unilever, nu genietend van zijn pensioen in zijn eigen duurzaam gebouwde woning en klaar voor de grote klus “our common future”.

Op 20 september was het dan zover dat ik fysiek het stokje kon overdragen, genieten kon van de samenkomst, Peters zelf gemaakte diner, de mooie nieuwe doelen en het enthousiasme van de complete groep van District commissarissen uit de zes Districten.

Getekend Aad Melgerd.

Foto van Huub Luigjes en Albert Spoelstra.