07/10/2021

Jan Zwemmer, Governors Award van DG Aad Melgerd.

Op 3 september was ik uitgenodigd om de gezellige LC Schoorl te bezoeken, opgericht in 28 september 1985. Niet alleen voor de opening van het seizoen 21-22 maar ook voor een lang uitgesteld bezoek vanwege Corona en voor een zeer gewaardeerd lid Jan Zwemmer.

Met een belletje en alle info van President Erik Bruin toog ik op naar het fraaie Schoorl om in een open tuin ambiance van Erik en Bianca de leden aan te treffen met partners.

Alles door leden zelf klaar gemaakt heb ik genoten van mijn eerste life bezoek aan een zeer actieve Lions club.

Jan Zwemmer een zeer actief Lionslid, (sinds 1995) die om verslechterende gezondheidssituatie gedwongen is om zijn lidmaatschap te beëindigen. Als diepe waardering voor o.a. vele jaren het penningmeesterschap, ondersteuning van projecten met club bezoeken, een bestuurder in hart en nieren, heeft de club mij gevraagd om een gepaste beloning uit te reiken. We hebben die gevonden in de Governors Award van het District, gepast met mijn ketting om uitgereikt en hem heel veel sterkte toe te wensen.

Vooraf aan de uitreiking heeft President Erik ook nog de gelegenheid te baat genomen om op een zeer ludieke wijze zijn jaar programma te presenteren onder het motto “WE SURF”, zie foto.

Afbeelding met tekst, plant, gras

Automatisch gegenereerde beschrijving

DG MD110 AN Aad Melgerd